torsdag 21 augusti 2008

klockan är 10.20...

...och jag funderar på att ut och gå. Det verkar vara rätt så fint väder ute. Jag ska nog ta min lilla mp3-spelare och gå, men jag vet inte vart. hum...hehe

Igår såg jag en trafikolycka när jag var ute och gick. Jag såg ambulanser och brandkår på håll men bestämde för att vända för att inte störa. I dagens tidning stod det att en mopedist hade kört in i en skåpbil men hade inte skadats så mkt. Skönt det! Fiffi fick ett bad igår. Det var hon inte så glad över men nu är hon fin igen. Ikväll ska Rickard och jag fika hos Frida och Jim. Tack Frida för de fina orden i din blogg! Imorgon ska vi på kräftskiva. Jag ska inte bli så full som jag var förra året på kräftskivan, hujedamej, haha. Vi ska cykla dit och hem, Frida ska skjusa mig på min cykel. Jag funderar på att ha en sommarklänning som Valle köpte till mig förut i sommar. Jag har inte använt den än, och en kräftskiva kanske är ett bra tillfälle att använda den på?

Jag drömde så lustigt inatt igen. Det gör jag nästan varje natt. Att vi var på en ö och skulle klättra därifrån nedför massa trappor, fast samtidigt spelade jag ett sällskapspel som handlade om den ön.

Ne nu ska jag ta in mina linser och gå en promanad!
hej svejs!

Inga kommentarer: