torsdag 3 mars 2011

nu är jag här!!!

Tiden har gått oxh det har blivit allt svårare att få till ett inlägg. Inatt drömde jag om att jag började skriva blogg igen. Det var nog ett tecken tror jag!
Vad är det som har hänt dessa månader? Jo, bland annat har vi skaffat hus!!!! Vi flyttade hit för en månad sen och vi har renoverat en hel del,men det är mycket kvar. Det är så kul att se resultatet av det VI har gjort! Vi är än så länge jättenöjda med huset, det ska bli mysigt nu när det blir varmare ute, då man kan börja fixa i trädgården och börja fika ute i det fria, längtar!!
Det andra stora är att jag är äntligen klar med min utbildning! Min distanskurs i höstas lönade sig och jag klarade båda tentorna! Så nu är jag heltidsarbetsökande. Jag söker för fullt och hoppas att få napp snart.
Jag ville bara få ut mig det stora som har hänt, så att jag kan börja på ny kula igen, för i och med detta som har hänt känns det som om livet har vänt och inte allt står stilla längre! Nu är det bara att se framåt och ta nya kliv in i framtiden.
Hoppas verkligen ni vill börja följa min blogg igen, för jag tror jag mår bättre av att få blogga.
Puss o kram på Er därute!

Inga kommentarer: