lördag 12 mars 2011

Melodifestivalen!!

Ikväll gäller det! Vem vinner? Jag hejar på fyra stycken,haha. Nicke Borg, The Moniker, The Playtones och Brolle! Fast jag tycker nog mest om the Moniker faktiskt, men det gör inget om någon av de andra favvisarna vinner,hehe!

Vi har äntligen börjat med att renovera ett av våra badrum, så jävla skönt! Gipsskivorna är på väg upp på väggarna och jag blir gladare och gladare för varje skiva! Jag har oxå de sista dagarna spacklat, slipat och målat hallen däruppe. Nu är det typ klart, det är bara några taklister som fattas.

Jag var ute och gick nu på morgonen. Det var 7 grader ute, men jag tyckte det var kallt och grått. Det beror nog på att inte solen lyser, solen kom fram!! Jag tränade lite med Enya oxå, på sitt och stanna kvar. Det är bra att kunna inför agilitykursen hon ska börja på i april. Det ska bli riktigt skoj att se vad hon får för!

Ha en bra lördag! Puss o kram

2 kommentarer:

frida sa...

Det kommer nog bli väldigt spännande ikväll tror jag! :D Jag hoppas på Brolle bland andra :) Tack för din kommentar och jag, eller vi rättare sagt ;) ser jättemycket fram emot nästnästa helg :) Ha en trevlig lördag du också gumman!Kram

Linas blogg sa...

Jag ser oxå jätte mycket fram emot den helgen!! Puss kram