tisdag 28 september 2010

uuu vad det blåser!

Enya och jag vill gå ut och gå en lååång runda. Det ville vi igår med. MEN det blåser som bara den i kalmar! Otäck storm! Jag var ute för en stund sedan och gick omvägar för att inte vara nära några träd. Det ligger löv och stora grenar lite överallt, så vem vet om inte ett träd kan blåsa ner? Tittade på vädret förut och imorgon, då ska det vara bra väder!! Då ni, då ska vi gå tills vi faller ihop,haha!!

Förra veckan var jag hemma i Möllekulla. Alltid lika mysigt med alla hundar. I fredags var jag o mamma på Ullared. Det blev många bra inköp, bland annat en Absolute relax- cd som jag sitter o lyssnar på nu. Helgen var lugn. Jag o Rickard var ute med Enya på Svinö i lördagskväll. Sedan åt vi ost o kex och myste. i söndags åkte vi en sväng till Willys i Nybro med Erik o Anela.

Igår var en pratdag! Jag pratade i telefon som en tok! Först pratade jag med Sarah en timme. På eftermiddagen pratade jag med först Erika och på kvällen Sofia! Fina vänner det där =)
Nu ska jag ge ett tyuggben till fina och duktiga Enya!
Ha en bra dag!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lina!
Har det inte blåst färdigt snart?
Vi kanske syns i morgon.

KRAM!!!