fredag 18 mars 2011

mer SNÖ?!

Jo, så är det. Snön vräker ner. Jag har varit ute och skottat. Blöt tung snö!! Blä! Men har hört att det ska bli fint väder och mer plusgrader i helgen. Jag hoppas på det!
Igår fick jag hem en hel fönsterlampa från Jotex, så nu blir det lite mer ljus i tvrummet oxå! Jag var ute och sprang med Enya oxå. Men varken jag eller Enya tyckte det var så roligt. Det är roligare att dansa, jag blir svettigare av det oxå utan att tänka på det!
Med anledning till allt som händer i världen just nu, plus att några av mina kompisar inte mår så bra tillägnar jag denna sång. Den är vacker och man blir lugn av den.


Tänker på er!! Ha en bra helg nu!

1 kommentar:

Kerstin sa...

Hej där! Mycket bra låt detta! Jag hade inte sett videon förut men den var också väldigt fin. Ska kolla in den där filmen du tipsade om. Och tack för din fina kommentar på min blogg, kul att det är fler som har samma närdiga musiksmak som jag! /Kerstin