fredag 4 mars 2011

fredag

Det skulle bli varm ute idag, men det ser minsann inte varmt ut. Enya och jag ska ta och gå ut ändå snart. Jag har varit på lite upptäckts promenader sen vi flyttade hit men det är lite svårt att hitta rundor då snön ställer till det. När snön försvinner blir det nog lättare.
Igår var jag på arbetsförmedlingen i Nybro. Det gick väldigt bra. Sen träffade jag Katrin som jag inte har träffat på väldigt länge. Vi gick o kollade lite i olika affärer, sen fikade vi. Jag hämtade oxå ut ett paket från jotex. Rickard o jag hade beställt bland annat två fönsterlampor, men den ena var helt sönder. Tråkigt!!
I helgen ska vi fira Björn o Johanna som har fyllt 30. På lördagskvällen kommer det några kompisar och vi ska titta på melodifestivalen. Jag kan inte peka ut ett favoritbidrag i år. Jag har ingen aning om vem som kommer att vinna. Nått hum brukar man ju ha!
Ne, nu ska jag fundera ut nån bra runda som Enya och jag ska gå!
kram!!

Inga kommentarer: