onsdag 30 mars 2011

en solig onsdag

Vad kul det var igår på buggen! Vet ni, låten Dagny spelades!! Vad vi dansade då! Det var väldigt bra musik igår, country med Jill Johnson och Shania Twain och massa andra typiska dansbandslåtar, det gillar jag! Den här låten spelades bland annat:

Man blir så svettig och det är så skönt! Nu är det bara tre gånger kvar på buggen. Vi får väl gå ut och dansa på "riktigt" sen för att se vad vi kan på dansgolvet.

Igår blev jag bjuden på fika hos några grannar. De har precis fått sitt fjärde barn. Jag fick hålla henne och hon var så söt! Enya sprang omkring och lekte med barnen så hon var alldeles slut när vi kom hem.

Jag har funderingar på att åka in till Nybro idag igen och gå med Enya. Jag måste bara leta fram 17 kr för busschauffören kanske vill ha betalt för Enya. Det är olika varje gång hur de gör. Det är så fint väder ute och jag vill att Enya ska träna lite till. Jag får leta här i huset,hehe!


ha en bra dag!

Inga kommentarer: