onsdag 16 mars 2011

Blä!

Jag har inte skrivit på några dagar för jag har haft nån kräksjuka, inte kul precis! Det började i måndags men idag känner jag mig som en ny människa! Det är skönt när sådant skit går över fort.

Helgen gick fort och vad ska man säga om melodifestivalen? Synd att inte the Moniker inte vann, men det var bättre att Eric Saade vann än Danny. Hoppas bara att Saade sticker ut i Europa!

Nu börjar snön försvinna o det är så gutt! Jag blir på sånt reshumör när våren börjar närma sig. Det beror nog på att jag brukar resa runt till olika kompisar runt vårkanten men i år går inte det då jag inte har ett öre. Jag söker jobb som bara den och får bara hålla tummarna. Jag vill verkligen vara självständig och ha mina egna pengar.

Nog om att gnälla, ikväll börjar Greys anatomy! Som jag har längtat! Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: