tisdag 29 mars 2011

Dagny!!

Sitter och lyssnar på The Playtones på spotify! Igårkväll hörde jag dom live! Vi var på VIP-kväll på ford och åt god mat, drack vin, kollade på fina bilar men inte minst lyssnade vi på The Playtones!! låten Dagny körde de bland annat och om jag inte har högklackat hade jag nog börjat dansa bugg med Rickard! Vilken bugglåt!!


http://open.spotify.com/track/6EuRU9AoOj1xgVme6YNBv8


Jag får vänta till ikväll då vi ska dansa bugg, men Dagny kommer nog inte spelas antar jag...hehe. Vad har hänt annars de senaste tiden? Dagarna går ut på att söka jobb och att umgås med Enya och Rickard. I helgen var vi hemma och tog hand om sex vuxna hundar och fyra bäbisar. Liv i luckan kan jag säga! Mamma och pappa var i Finland och hälsade på Milla som har köpt en hund av dem. Aminahs bäbisar är såå söta och fina och Frasse är den stolta pappan! Gå gärna in på hemsidan och kolla, där finns bilder från när valparna när de var nyfödda tills de var nio veckor:


www.pihlspetsenskennel.se


På lördagskvällen kom Frida och hennes kille Björn. Vi åt och drack och hade det mysigt och kollade på tv. Vi busande lite med valparna också förstårs! Igår, måndag var jag och Enya i Nybro. Enya fick miljötränas då jag och Martina satt ute på ett fik och fikade tillsammans med henne. Sedan gick vi en sväng också. Lite ringrostig var Enya allt men det gick bättre och bättre. Det måste göras om för att Enya inte ska glömma hur man ska vara i en stadsmiljö. Ha en bra dag allesammans!!

Inga kommentarer: