tisdag 5 april 2011

värmepump

När jag sitter och skriver det här installeras samtidigt en värmepump i huset. Ska bli så skönt med lite värme i huset av vanliga element!!


Dagarna går, i helgen var Erik och Anela här. Vi åt mat och hade det revligt. De sov över här med. På både lördagen och söndagen var vi i kalmar. Det behövs alltid något när man har hus,hehe. Vi var även i Kalmar igår för att lämna in vår bil på service. Vi fick låna en ny ford focus! Men vi höll inte på att komma hem för bensinen tog slut när vi var utanför Trekanten! Som tur var hann vi in på en mack innan bilen dog!


Ikväll börjar agilityn! Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för Enya har börjat löpa. Så på lördag får jag nog inte ta med henne till agilitybanan. Sedan försvinner minst tre gånger till i april för att jag måste hem på grund av vissa onmständigheter, så jag vet inte om det är någon idé att börja. Ska prata med instruktören ikväll så får jag se...


Ni får ha en bra dag!

2 kommentarer:

Emma sa...

Hej!
Klart jag kommer ihåg dig!
Det är ok att länka :)
kram

Frida sa...

Tack gumman! Är allt bra med er? Vad ni jobbar & ligger i där hemma hör jag på fb :D Vill ju komma och hälsa på snart! Kramar i massor!