onsdag 16 december 2009

snööö!!!

Det är vitt ute, helt vitt! jättevitt! Det började igår när jag var på stan med Sarah, sedan har det fortsatt o snöa! Och det snöar nu med. Jag sitter här o har satt på julsånger från youtube. Myspys. Vill ha lite mysigt när jag ska vara hemma hela dagen o skriva uppsats, tvätta o städa o inte minst försöka sätta ihop vår gran som jag köpte igår. Få se hur det går!
Igår var jag på seminarium. Det var väldigt givande, fast jag inte trodde det. Jag fick positiv respons, och jag vet nu att jag är inne på rätt spår. Idag ska jag räkna bilder o göra en intervju är det tänkt. Åh, jag längtar hem till jul,haha. Jag älskar julen, o den ska ju absolut firas med min familj! Tomten kommer nog i år igen...!
Idag ska jag vara ensam heela dagen o kvällen. Rickard ska på julbord med sitt jobb efter att han har slutat för dagen o de ska bowla också. Kul för honom ! Men det bra för då har jag hela dagen på mig att skriva uppsats. Det blir lite sisådär när han kommer hem om dagarna. Då vill man ju inte sitta o plugga direkt.
Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer: