torsdag 10 december 2009

10 december

Då var det morgon igen, hurra..nee. Jag sitter här o dricker mitt morgonte och lyssnar på mix megapol. Snart ska jag cykla till bibblan. Idag blir det heldag där. 16.45 ska jag på body jam med Nina. Ska bli skönt när man har suttit still så länge. Jag tycker jag bara sitter nu för tiden! Men det var som mamma sa igår, att när valpen kommer, så kommer jag behöva springa upp o ner hela tiden i trappuppgången! Längtar!!!
Imorgon ska Nina o jag kolla lite på stan efter julklappar innan jag ska åka. Det var väldigt länge sen jag inne i centrum sist. Det blir så när man inte har mycket pengar o tid. Jag undrar när det ska bli kallt? Jag önskar verkligen att vi får snö till jul i år! Det har inte varit snö på flera år nu. Hoppas!!!
Ne nu ska jag packa ner min data o mina böcker! Ha en bra dag! puss

Inga kommentarer: