fredag 11 december 2009

tacka vet jag Jill Johnson!!

Hon är så jävla bra! Sitter o lyssnar på mix megapol, hon är gäst där just nu. Hon har sjungit en väldigt bra jullåt, och så har hon gjort en OS-låt som var väldigt svängig! Jill har bara växt i mina ögonen ju längre tiden har gått. Nu tycker jag att hon är helt underbar! Gravid är hon också, men hon ska ändå ut på turné i vår. Hon har släppt en ny skiva som lilla jag önskar mig i julklapp!
Ja, jag sitter här som vanligt med mitt morgonte. Idag ska jag till centrum en sväng med Nina, stackars Nina som gör tenta idag. Senare idag ska jag åka till Stockholm. Har inte fattat det riktigt heller. Jag har nog blivit ganska trögfattad nu för tiden. Förstår inte när saker händer, förren de händer, eller kanske inte förren efteråt! Mamma hade satt upp nya bilder på valparna, de e så himla söööta nu!!!
Jag har massor att göra innan jag ska åka. duscha, packa o städa lite här. Ge Fiffi mat så hon klarar sig o egentligen borde jag sitta lite med c-uppsatsen, men jag hinner nog inte det. Nu har jag börjat på allvar med teorin, nästa vecka blir det empiri och kanske en intervju med Swansons. Det går framåt, men det kommer bli mycket sittande runt julen också. Jag har förresten blivit antagen till företagsekonomi A i vår nu. Men det var ju platsgaranti så jag behövde inte bli orolig!
Ha en bra helg! jag ska njuta av alla hundintryck!

Inga kommentarer: