måndag 14 december 2009

CHAMPION!

Äntligen säger jag bara! Fina Bessy har blivit champion! Det gick jättebra uppe i Stockholm på HUND2009, Bessy vann sin klass, och sedan blev hon tvåa bästa tik med cert. Hon hade två svenska cert innan, vilket betyder att hon har blivit championnu när hon fick sitt tredje! Hon var så duktig, hon charmade verkligen domaren och allt gick jättebra! Vi firade med att äta julbord på en resturang i Stockholm på lördagskvällen. Det var verkligen trevligt!

Hela helgen har varit väldigt bra! Jag strosade runt med mamma bland allt folk efter att jag hade visat Bessy. Alla var så trevliga, och vi såg alla möjliga sortes hundar. Rickard hade det också bra hemma med alla vaplar. Enya är verkligen ursöt! Hon är väldigt pussig av sig med också bitig! Men det är så de ska vara.
Det enda problemet är vår bil. Den tappade avgasningsröret på vägen till Möllekulla i fredagskväll. Jag var inne och köpte ett avgasningsrör på biltema i Linköping igår och ikväll ska Rickard försöka sätta dit det. Hoppas det funkar...
För övrigt sitter jag med min c-uppsats. Ikväll ska Nina o jag träna Body balance. På torsdag ska jag ha en liten julfest här! Ska bli så mysigt! Jag måste bara köpa en plastjulgran, det får bli imorgonkväll. Ne nu ska jag äta lunch o fortsätta med allt.
Puss o kram!

1 kommentar:

Vera sa...

Tack så jättemycket Lina för att du visade Bessy så jättefint och tack Rickard för att du skötte om valparna så jättebra!
Kram Vera