tisdag 22 september 2009

sjuk?

jag har knappt sovit inatt, varit seg hela dagen o har en klump i magen...vad är det som händer? Min hals börjar kännas konstig...nej!! Jag vill INTE bli förskyld!

Jag kom på inatt att jag inte tog pappas väska i helgen som jag ska ha med till Berlin, jag började drömma mardrömmar om att jag vaknade upp o skulle iväg till flygplatsen. Men jag hade inte packat! Jag fick värsta paniken o vaknade med ett ryck. Sen låg jag där o vände o vred mig för jag tänkte på allt jag var tvungen att göra. I morse skrev jag en lapp på allt som jag måste göra, o det blev inte lite saker...vad kommer alltifrån? Alla krav?

För att lugna mig i morse lyssnade jag på Enigma "return to innocence". Underbar låt!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9_ALElMLpRA

För övrigt har jag varit på seminarium idag. Det var faktiskt intressant den här gången...nu är det bara att börja läsa till nästa seminarium som ska handla om feminism. Efter föreläsningen åt jag o Sarah, sedan kollade vi på gamla c-uppsatser. Ca 40 sidor ska man skriva ensam...hujedamej, hur ska det här gå? Jag får ta en dag i taget o skriva om något som jag verkligen brinner för, vad det nu är,haha.

ikväll blir det kör. Nya låtar står på schemat. kul! puss o kram

2 kommentarer:

Mysebo sa...

Sjuk låter inge vidare! Krya på dig! Att ni flyttat till Kalmar visste jag inte, tevligt! Och plugg med, låter intressant. Ha det gött och som sagt krya på dig!

Linas blogg sa...

tack! Jag tror det gick tillbaka med förskylningen, men då blir jag väl förskyld bara för att jag säger så.