onsdag 16 september 2009

den gångna tiden

tiden efter vår resa har varit lite annorlunda. Vi har ju bil nu! Frihet som tusan! Jag älskar att storhandla! Att man inte behöver tänka på att inte köpa för stora o tunga grejor utan att bara slänga in det i bilen!!


Jag har börjat mitt sista år på högskolan, kulturgeografi C. Ye, det kommer nog bli den svåraste terminen hittills med c-uppsatsen, som man är tvungen att skriva själv. Jag vet inte vad jag ska skriva om o inte heller vad jag vill läsa i vår. Det måste jag bestämma snart. Hatar sådana här val! Jaja...

Jag har oxå tagit mod till mig o gått till frissan. För en gång skull tror jag att det syns att jag har klipp mig. Jag ändrade både hårfärgen o så fick jag en lugg. Det har varit mycket ovanligt men jag har börjat att vänja mig nu.




Robert Broberg har oxå varit i Kalmar så ett Emmabodagäng kom hit för att se honom i kalmarsalen. Vi satt på tredje raden o efteråt snackade vi med honom o fick atografer o så...Det var kul att se honom igen o Rickard är helt dyrkad i honom!
Sen har jag o Valle beställt en resa!!! En resa till Berlin!! från den 7 oktober till den 11 oktober! Det ska bli så himla kul att få resa iväg med min älskade bb-kompis! Längtar!!
Idag ska jag på informationsmöte för jag ska kanske bli timanställd inom äldervården nu i höst. Får se hur det blir. Sedan ska jag träffa min fina Nina!! Livet är bra just nu, bätte än förra året. Då hade farmor precis dött. Usch, då var det inte kul kan jag säga! men jag vet att hon sitter i himelen o ler mot mig!
Puss o kram!

2 kommentarer:

Erika Hopstadius sa...

Nämen se där ett kort och gud så fint det blev, jag kan ju garanterat säga att du ser äldre och mycket mogen ut :) hihi jätte fint var det Lina!! Puss och kram från mig!

Linas blogg sa...

tack gumman =) Har äntligen börjat vänja mig nu,hihi. puss puss