fredag 25 september 2009

avvisning

Jag drömde inatt om att Rickard vände sig helt mot mig. Han sa att han hade träffat en annan o ville att jag skulle sticka på direkten. Den "andra" var också med o satt o log när han sa det. Jag började skrika o var skitarg! Sedan tänkte jag börja packa, men det var bara det att det lksom fastande när jag försökte plocka ut strumpor o trosor, jag kunde lixom inte tänka, o jag typ ville ha med allt, men det gick ju inte! Tina o Frasse var också med i lägenheten o jag ville ta bort hundarna från den här hemska människan som Rickard var med så fort som möjligt...O så började jag mitt i allt fundera på vart jag skulle ta vägen,haha. Ingen kul känsla att vakna upp på det viset! Vilka konstiga drömmar jag har ibland...
Igårkväll var vi hos Nina o Gustav. De bjöd på kalvstek med kroketter o god sås o sallad! Till efterrätt fick vi äppelpaj med vaniljsås! Vi satt o snackade, sedan kollade vi på idol. Efter det spelade vi ett filmfrågespel på deras xbox. Det var typ som buzz men med filmtema istället. Skitkul, men jag kom sist båda två gångerna, bra Lina!
Sedan skulle vi sjunga i sing star. Jag o Nina sjöng mot varann o Rickard o Gustav. Fan vad kul vi hade! Jag höll på o skratta ihjäl mig!Tiden bara gick o rätt som det var var klockan tjugo över elva. Stackars Rickard som får gå upp innan fem varje morgon ville då cykla hem. Vi hade skitkul allafall o det var en mycker trött Rickard som gick upp idag. Men det är ju fredag idag som han sa! Ja fredag ja, ikväll ska jag träffa Sarah o Carolina. Vi ska äta nånstans o sedan ska vi på bio. "The ugly truth" blir det, mitt val,hihi(!)
Imorgon är det lördag o då ska vi åka till Öland på skördefesten på eftermiddagen/kvällen med Nina o Gustav. Sköönt med bil, då kan man göra sådana saker! Lite plugg ska det bli i helgen oxå på söndag tror jag.
puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en hemsk dröm! Hoppas bara att du lät bli elsladdarna och fönstren:)

Ha en riktigt trevlig helg o hälsa Rickard!

Kram Vera

Linas blogg sa...

jo, det lät jag nog bli. Men Rickard sa idag att jag smackade mykcet inatt,haha. Tack detsamma!
kram