lördag 26 september 2009

hungrig-men ingen mat!

ja, jag är hungrig nu men vi har slut på maten, har inte hunnit handla igen, då det var löning igår. Får väl ta det man har, typ rostad macka,haha.

Igårkväll umgicks jag med Carolina o Sarah. Vi skulle äta nånstans men det tog en stund innan vi hittade till ett ställe där alla tyckte om menyn. Larmgatan 10 blev det, o pasta med oxfilé o gorgonzolaostsås till mig, muums!! Vi satt o snackade o åt o hade det trevligt. Sedan var vi på bio. Filmen var verkligen bra, jag skrek av skratt ibland! Men jag störde mig på en tjej som satt bakom mig som sa "O, my good" hela tiden under filmen. Efter filmen fick vi skjus hem av Sarah. Väl hemma kom en nyvaken Rickard o öppnade. Det var då bara o gå o lägga sig, för han va så trött o allt var nedsläckt. Men jag somnade rätt så fort ändå.

Idag gjorde Rickard frukost *gulligt*, nu gör vi inte så mycket. Vi ska till Öland, men vet inte när. Usch, vad hungrig jag är nu. Jag måste nog gå på matjakt innan jag börjar må illa! Ha en bra dag!
Puss o kram

2 kommentarer:

Carolina sa...

ja det avr en mycket bra film du valde :) och en mycket trevlig kväll som vi snart får göra om :)

Linas blogg sa...

ja, det var väldigt roligt!! =)