tisdag 30 juni 2009

länge sen

dagarna bara går och jag har typ jobbat varje dag. Det har varit hektiskt och mycket att lära. Men det går bättre för varje gång. Nu är jag ledig i två dagar! Idag ska jag spendera dagen med att sola och bada med mina tyska vänner vid stensö. Tyvärr är det lite mulet ute...typiskt när det har varit fint varendaa dag jag har jobbat! I eftermiddag ska jag hem till Möllekulla. Ska bli skönt faktiskt.
Jag har ju inte berättat om midsommar! Jag har lagt upp bilder på både facebook och bilddagboken om ni vill kolla! Men lite bilder kommer här också! Vi hade det trevligt med god mat, mycke dricka, bad och minigolf! På midsommar klarade vi oss utan regn men sedan öste regnet ner halva lördagen. Min gamla skolkamrat Martina kom också med hennes kille Patrik.


Jag i min sommarklänning

Hela gänget!

Jag o Martina

Puss på dej!


...och puss på dig!

Efter midsommar har det bara varit jobb. I fredags kväll cyklade jag o Rickard till Långviken, vi drack vin och kollade på moppekillar som hoppade från hopptornet,hehehe. Det var bara mysigt att bara få slappna av och ha det mysigt med Rickard. Mamma var här en sväng i lördags. Vi gick lite på stan o så. Nu ska jag städa hos Fiffi o äta lite frukost innan det bär av mot Stensö.
puss o kram

Inga kommentarer: