tisdag 7 juli 2009

Grattis fina Tina!



min fina älsklingshund Tina fyller 10 år idag! Jag hoppas verkligen jag får uppleva många fler år med henne. Hon är helt underbar! Ändå sedan hon kom till oss har hon velat legat brevid mig när det har varit dags för att sova. Till och med nu när jag hälsar på hemma vill hon mer än gärna hoppa upp hos mig! Älskar Tina, hon är så vacker och så har hon så fina avkommor efter sig!!



Under veckan som har gått har jag solat med Katarina och Lina. Jag brände mig på ryggen, fast det inte kändes något när man väl låg där! På tisdagskvällen och onsdagen o förmiddagen på torsdagen var jag hemma. Det var så skönt att komma hem och bara slappna av! Det var bara mamma o hundarna som var hemma. På tisdagskvällen grillade vi och på onsdagen åkte vi på en liten tripp till Frödinge och åt ostkaka, sedan när vi kom hem satt vi på verandan och lyssnade på åskan som mullrade. Senare på kvällen fick alla hundar springa fritt över lite ängar. Härligt!!


Frasse är glad ute i gräset!




Tina har hittat en pinne!



Det var så vackert!



Bessy på språng!





På torsdagskvällen jobbade jag och på fredagen också. I helgen var jag ledig. På lördagen var jag
inne en sväng i centrum med Karin. På kvällen var det dags för sista grillningen med mina tyska vänner. Det regnade som bara den så vi fick vara i Katarinas värdföräldras hus. Men där blev det grillning och goda tillbehör. Det var sorligt att väl säga hej då, vi tog massa kort.




Rickard, Lina och Katarina

Vi tre!

Rickard och jag

alla godsaker!


Lina kommer jag inte få träffa igen nu på ett tag för hon har åkt på en tripp genom Sverige. Men Katarina är kvar till på torsdag. Vi ska gå på bio imorgon! På torsdag är jag ledig och ska träffa Sarah. På fredag kommer Sofia en liten stund när hon ska hämta upp sin mamma på flygplatsen. På måndag kommer hon igen, då ska hon sova över till tisdagen! Det tråkigaste är att jag jobbar i helgen. Jag gör det tre helger i rad nu, yee...Men det blir pengar. Jag är helt pank nu. Jag ska snart få ett förskott, hoppas jag får pengarna snart. man känner sig så konstig när man inte alls har några pengar. Det som också håller hoppet uppe är att jag är ledig nästan alla vardagar vecka 30. Sedan kommer min kära Valle till mig! Och så ska jag upp till Erika! När jag har slutat jobba den 13 augusti har Rickard också semester. Förhoppningsvis om Rickard har fått körkort ska vi åka på en roadtripp i en vecka i Sverige!! Om Rickard inte har hunnit fått körkort är tankarna att ta en sista minuten nånstans. Det är bara att jobba på och njuta att det är sommar!!
puss o kram

Inga kommentarer: