tisdag 9 juni 2009

nu är jag välkommen på saloonerna i USA!

nu har det hänt grejor! Anton tog studenten i fredags!! Men det regnade hela tiden, så det fick bli paraply. Här kommer lite bilder från studenten:



på morgonen




pappa, Anton o mamma







Anton vid sin söta skylt!






hundarna tyckte det var kul med så många gäster!



paketöppning



Vi åt smörgåstårta och glass, med grädde o kola/chokladsås plus maränger, mums! På lördagen var vi vid farmors gravoch på kvällen var jag med Anton på fest, men jag var inte så länge för jag skulle med på hundutställning i Norrköping på söndagen. Det gick jättebra för Sussie! Hon blev fyra av ca 20 västgötaspetstikar och fck ett CK!



Här är Tessas hund Odezza, visst är hon fin?




Igår blev jag 21 år. Jag börjar bli gammal haha. Nu får jag äntligen gå in på alla uteställen i USA, det glädjer mig att veta! En sak som förvånade mig var att fast jag inte skrev det någonstans att jag fyllde år fick jag massa grattis av massa underbara vänner! Det kanske berodde på att det stod på facebook att jag fyllde år, men för det var det ju inte tvugnet att gratta, så jag blev så glad! jag fick också så fina presenter! Av Rickard fick jag 1000 kr o smycken som jag ska ha till min midsommarklänning, sedan fick jag diadem oxå. Av mamma, pappa o Anton fick jag en fotlänk, och fyra fina indiantavlor! Jag fick 300kr av Rickards föräldrar o Björn o Johanna. Av Leif, Ann-britt och Zandra fick jag en fin ljushållare! Tack alla för alla fina presenter!



mamma, jag, Ann-britt (min faster) och Zandra (min kusin)



Eva (Rickards mamma) Leif (Rickards pappa) och Leif, Ann-britts man.





Lotta, Rickards syster



Jag vid alla saker som jag fick!



Idag har jag solat, men innan dess rättade jag b-uppsatsen så nu är den inlämnad, känns underbart!! Nu är jag ledig till på fredag då jag ska gå brevid. På torsdag kommer Frida, det ska bli skoj!


puss o kram

Inga kommentarer: