tisdag 2 juni 2009

igår sol, idag regn

Det regnar ute, i förmiddags solade jag ute o blev brun på ryggen, o nu ösregnar det. Vädret kan inte bestämma sig! Min helg har varit väldigt bra. Jag blev firad i lördags av Charlotte, Carolina, Sarah, Evelina, Tomas och Nina. Jag fick 200 kr på systembolaget, ja, midsommar räddad! här kommer lite bilder från brunchen o vårt kubbspelande som tyvärr mitt motståndarlag vann!







På eftermiddagen bar det iväg mot Svinö. Där blev det grillning med Nina, Katarina,Nina, Lina
o Irene. Det var bara att börja prata engelska, då de var från tyskland o Zimbabwe. Hela kvällen satt vi o grillade tyska små korvar (väldigt goda!) och snackade om livets frågor, och om disneyfilmer o dokusåpor,haha!




Lina, Irene,Nina, Nina o jag (Lina) hehe, komiskt va? Katarina höll i kameran







Kvällen avslutades med att vi cyklade in till centrum o satte oss på O´learys. Tack för en toppen dag o kväll!!!! I söndags cyklade jag o rickard till Giraffen.Rickard köpte en sån fin klänning till mig! Den ska jag ha på midsommar. Idag solade jag o läste en uppsats, sedan var jag o Nina inne i centrum. Nyss har vi suttit o kolla på två avsnitt av "möbelhandlarens dotter" på dvd. Vi har suttit o sett 5 avsnitt den senaste veckan. Nu har vi bara ett avsnitt kvar. Den är verkligen bra den serien, så genomtänkt.
Nu är iallfall vår uppsats inlämnad. skönt är det. Nu är det bara opponering på torsdag kvar. Sedan har jag sommarlov! Jag längtar så jag spricker till midsommar! Hoppas bara det blir bra väder!



puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte vänta tills jag får se nästa avsnitt! Så bra:)

Linas blogg sa...

ja, avsnitten går så fort!