torsdag 4 juni 2009

sooommarlov!!!

Nu ska jag inte sätta ett fotsteg på högskolebibblan eller skolan förren den 31 augusti! Det ända jag ska göra är att ändra lite i vår uppsats på tisdag, men det gör jag med ett navs!Försöker få igång packningshumöret med svängig country!love it! Jag har inte så många bestämda planer för sommaren...jobb, firande av midsommar i V-vik o sedan får vi se vad som händer i augusti! Förhoppnnigsvis ska jag träffa mina vänner i Oskarshamn, Vena, Nässjö o Karlshamn! Skönt med sommarlov, snart drar jag iväg hemåt, lilla Anton tar studenten imån! Kan inte fatta det. Men så är det, livet går "days go by" som Keith Urban sjunger, ta vara på dagen och omfamna den! Se saker positivt och tänkt inte så mycket på framtiden. Visdomsord som jag verkligen behöver ta till mig!Pussar till ER!!!

Inga kommentarer: