fredag 22 maj 2009

på bubbelhumör!!

Just nu sitter jag o är irriterad. Det bara kokar i mig! Jag vet inte varför! Jag håller på med b-uppsatsen o jag börjar nog känna mig stressad, för jag läste kriterierna om hur allt skulle vara om det skulle bli g o vg. Jag blev stressad för jag är "blind" på texten o vet inte om det är bra eller inte!! Sen blir jag tokig på min data ibland. Han gör verkligen som han vill ibland! Jag får nog gå ifrån datan lite o lugna ner mig!!

Idag ska jag hem till familjen o hundarna. Imorgon ska mamma o jag på en liten hundutställning i Västervik. Det blir premiär för Sussie. Det ska regna då...kul! eller inte! Det ska bli roligt att träffa hundarna o Frasse,hehe. undrar vad han säger när han ser mig! i onsdags hade Kalmar Keys en vårkonsert. Det gick bra o både Evelina, Carolina, Sarah o Charlotte var o lyssnade! O Rickard så klart, han filmade allt! Efter konserten var Nina o Gustav här o vi åt gott o drack lite. Det var trevligt!! Ne nu ska jag gå ifrån datan...hujedamej!!!

2 kommentarer:

Martina sa...

Varför hörde du inte av dig om du var i västervik. Jag bor ju här ju..
// Tina

Linas blogg sa...

Sorry gumman! Men vi ska fira midsommar på lysningsbadet, vi kanske kan träffas då? kram