måndag 18 maj 2009

3 år o 6 månader

Idag är det den 18 maj 2009. Det menas med att Rickard o jag firar 3 år och 6 månader! Det låter så mycket! Jag känner mig nästan lite gammal,haha. för två år sedan var vi på bal den här dagen. Jag har sett lite bilder på facebook från årets bal i Oskarshamn. Jag vill se så fin ut igen!!Det var som Erika sa: nästa gång man får vara så fin är väl till sitt bröllop! haha, det låter drastiskt, att man inte få vara så finklädd vid andra tillfällen än bara ett enstaka tillfällen i sitt liv.

När jag tittar ut den här måndagsmorgonen slår regnet mot fönsterrutan. Det är bra på olika sätt. Det är bra för att naturen ska kunna bli grönare och att jag ska få insperation att gå o simma i eftermiddag. Det är lättare att träna inomhus om det regnar än om det är skinande sol! Nu ska jag lägga ner min dator i datväskan o packa ner simmkläderna!
Ha en bra dag!

4 kommentarer:

http://annakatana.devotese sa...

GRATTIS! Hoppas verkligen ni får fira många fler år och månader tillsammans (: Kram

Linas blogg sa...

tack så mkt!

Charlotte sa...

Grattis!!

Mina föräldrar firar 26 år idag, de är gamla... :P

Linas blogg sa...

jo, det var lite mer,hhehe, men de har ju en pensionär till dotter ju! hihi