torsdag 14 maj 2009

my good

shit, vad dålig jag har varit på o blogga. Hoppas verkligen ni inte slutar att titta in ibland iallfall. Helgen o veckan har varit händelserik. Rickard fyllde år förra torsdagen. Jag gjorde trerätters middag till han. I lördags var Rickards familj här plus pappa o Anton. Rickard fick en cykel av oss alla!På kvällen var det dags för fest o vi hade så kul!! Vi drog vidare till resturangen Sandra där Scotts spelade. Jag har aldrig haft så kul på ett dansställe som jag hade där!! Rickard o jag buggade till Scotts, man kunde stå o ta på killen i scotts typ o vissa satt på scenen o bara lyssnade på han. Vi dansade oxå med tyskarna som var med på vår fest på ett annat dansgolv. Jag ska definitivt festa där många gånger i framtiden!

Veckan har gått väldigt fort. Frasse är kvar här. Vi har varit ute o gått varje dag o Sarah har nästan varit här varje dag. Vi sitter o klurar på b-uppsatsen. Det känns rktigt bra! Igår fyllde mamma år!

GRATTIS MAMMA!!

Imorgon kommer mamma o ska hämta Frasse. På kvällen ska rickard bjuda mig på middag på resturang Byttan som ligger vid Kalmar slott. Det ska bli redigt mysigt! På lördag ska Rickard o jag på 25-årsfest, det är en tjej i min klass som fyller år som ska ha en stor fest med 30-40 bjudna. Eurovision songcontest är ju då med, jag vill ju se det, får se hur vi gör! Jag ska försöka skärpa mig med mitt bloggande!!! Älskar ju solen o sitta o slappa på balkongen, jag kan inte se vad det står på skärmen för det är så ljust där ute. Nu sitter jag iallfall i soffan o kollar på delfinalen till eurovision songcontest. Mycket lustiga bidrag,hehe. Rickard börjar bli förskyld igen, vill inte!!!

Förut ikväll var jag ute med Frasse, han blev då attackerad två gånger av två igelkottar!!! Det finns så mycket igelkottar här, jag har inte sett på maken! De är ju gulliga, med de blev arga på Frasse, hihi. Ne nu ska jag fortsäta hålla ögonen på tvn. Sedan blir det läggdags, jag älskar verkligen att sova! Jag är en sån person som drömmer varje natt o kommer ihåg det när jag vaknar, o då menar jag varje natt!! Jag har funderat på vad det beror på. Jag har slutat berätta för omgivningen om vad jag har drömt om för de har tröttnat på att lyssna,hihi. Ne ha de så bra o god natt på er allesammns! Vi kanske möts i drömvärlden? hihi!


Inga kommentarer: