tisdag 19 maj 2009

Blöööt dag!!

jag var lite för positiv igår morse. Jag tänkte inte alls på att jag skulle cykla i regnet till bibblan! Bara att låsa upp cykeln gjorde mig genomblöt! När jag väl kom fram till bibblan var jag så blöt att jag knappt fick av mig jackan. Vi satt och skrev till 13:00 ungefär. Sedan skulle jag till simhallen. Då öste regnet ner!!! Vissa kanske vet att simhallen inte alls ligger långt från bibblan, men det såg ut som jag duschat när jag kom fram,hihi. Behövde typ inte duscha innan simningen! När jag simmade blev jag naturligtvis blöt,haha, o i duschen likaså. Men när jag hade klätt på mig o skulle bege mig hem öste regnet lika myckt som innan. Det var bara att ta tjuren vid hornen o cykla hem! Det var skönt att komma hem, men jag frös och var så kall. Låg i sängen o pluggade hela eftermiddagen. Där var det varmt o skönt! När Rickard kom hem gjorde han spagetti o köttfärssås. Sedan fick jag choklad av honom, han är för gullig!

Idag vaknade jag 04.20 av att det var ett fartyg som tutade som bara den! Undrade om hela Kalmar vaknade när jag jag gjorde det som bor i Berga! Det är ju ganska långt bort för att höra fartyg! Fast de tutar ganska högt? Ne nu ska jag äta frukost. Sarah o jag ska på en gästföreläsning idag. Det är en professor i kulturgeografi som ska prata om campingar! På kvällen är det kören igen! puss o kram!

Inga kommentarer: