torsdag 28 maj 2009

födelsedagskalas

tjabba!


Idag har jag varit på 25-årskalas hos Katarina, min tyska kompis som jag har lärt känna genom kören. Nina o jag hade gjort Biscotti kvällen före till henne o ho blev glad när hon fick dem! Vi blev bjudna på mycket gott o smaskigt!




Före kalaset fick jag den igenomlästa uppsatsen på mejlen. Det var mycket som var fel o en del vi var tvugna att göra om. Sarah har suttit idag o jag lite ikväll. Imorgon blir slutspurten!!! då ska den inlämnas! så skönt, men vi har en lååång dag framför oss på bibblan. Ikväll är jag ensam hemma. Rickard är å kollar på saltvattenfiskar i Tingsryd. Jag får väl börja tänka på att börja städa här,haha. Mamma kommer imån o hon ska handla kläder som hon ska ha på sig på Antons student..för den närmar sig, bara en vecka kvar! På lördag ska jag ha brunch för tjejerna, ett slags för tidigt födelsedagskalas för mig. Nästa vecka ska Sarah o jag börja kolla på en uppsats som vi ska opponera på, på torsdag. Sen har jag "sommarlov" ja!!!! Jag längtar till midsommar, det ska bli så kul att åka upp till Lysningsbadet o få vara med Frida, min gumsa! hihi =)

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Jag har somarlov idag! :D

Charlotte sa...

Vad duktig jag är på att stava, kanske borde gått kvar i skolan en vecka till...

Linas blogg sa...

haha, ja verkligen!

Vera sa...

Tack för i går Lina! Lika trevligt varje gång att ha med dig som smakråd!
Hoppas att din brunch blev lyckad idag.

Kram Vera

Linas blogg sa...

tack! Ja det blev lyckat! O jag fick presentkort på systemet för 200 kr!