lördag 26 juli 2008

Stockholm!


hallå!! Nu är jag hemkommen från den stora staden. Det har varit fullt ös hela tiden, men det förstörde lite att jag har varit förskyld, först ont i halsen, sen snorig och huvudvärk. Men vi kunde göra allt som vi hade planerat! Vi var bland annat på bio och såg Mamma Mia, den var väldigt bra, och hela biosalongen började klappa i händerna när eftertexterna kom. Sedan var vi på Gröna Lund där vi vann 2 kg choklad, vi var på Skansen och i gamla stan. Sedan var vi ju runt och kollade på saltvattenfiskar...och Rickard tog hem koraller som luktade pyton när vi kom hem. hehe


Idag när vi vaknade låg vi kvar i sängen och läste tidningen. Efter ett tag gick Rickard på toa och då såg jag en annons i tidningen att en erasier var till salu (en sån hund som rickard och jag vill ha i framtiden) just när jag såg annonsen fick jag en tavla på mig som hänger över sängen! den har aldrig ramlat förut så undrar om det var ett tecken? Det gjorde inte så ont som tur var och Rickard skulle fått den mer på sig om han låg kvar brevid mig! Mamma hade en annons på valparna i tidningen. det är tre valpar kvar som är helt underbara!


Idag ska jag SOLA! jag börjar tappa färgen från grekland så jag ska ta min brassestol och gå ut o sätta mig bakom balkongen. Ikväll ska vi på fest hos Katrin och Frasse. De har köpt hus så det ska bli roligt och se hur de har det ute i Långasjö!
puss o kram


Inga kommentarer: