torsdag 10 juli 2008

sol!

Idag skiner solen ute! Jag ska vara duktig idag och dammsuga och plocka lite till här. Sedan tänkte jag ut och springa en runda i det sköna vädret! I eftermiddag ska Frida, Jim , Rickard o jag iväg och bada. Jag har inte badat i Sverige än i sommar, bara på Lefkas (som ligger i Grekland). Rickard och jag var där o firade min 20-års dag i juni.

Igår var vi och köpte 4 saltvattenfiskar. De är i olika färger och en är en nemofisk fast det ser ut som han har hår och skägg+en finne på nosen, för han är svart där,hehe. När vi kom hem åt vi sen kollade vi på 2 avsnitt av Playa De Sol, vad vi skrattade!

I helgen ska jag hem till Möllekulla. Vi har en valpkull som blir 8 veckor så några ska säljas och jag har lovat att hjälpa till. De är så gulliga fast de bits så vasst och är så busiga!

Jag känner mig lite otillräcklig när jag bara sitter här och inte jobbar som alla andra, men vad ska jag göra? Det är så skönt att man har en förståelig kille, jag älskar han så mycket!!!! nu ska jag sätta igång och göra det lite fint tills han kommer hem!
kram till er alla!

1 kommentar:

Erika Hopstadius sa...

Det ordnar sig säkert med jobb Lina, det viktigaste är ju att du mår bra och det gjorde du ju inte där du jobbade innan! Tänker på dig och saknar dig:)