söndag 20 juli 2008

mina underbara vänner!


det är redan söndag igen! Jag har haft en väldig bra vecka. Sofia kom i onsdags. Vi åt kyckling a la Vera och kollade på massa bilder på datan. I torsdags åkte Sofia och jag till Karlskrona, vi gick i affärer och åt gott. På kvällen drack vi lite här hemma sedan gick vi ut och dansade på Casablanca. Det var så bra musik och vi dansade på tills det stängde. I Fredags träffade jag Valle i Kalmar, vi gick och köpte lite på rean och åt kulglass! Natten mellan fredag o lördagen sov Rickard och jag över hos Björn och Johanna i Kalmar.

Igår tog vi det lugnt och kollade på tv och gjorde drinkar. Jag vet hur man gör Rosa Pantern nu, den är den godaste drinken som finns! Idag är det regnväder och jag har ont i halsen...Hoppas att det går över för imorgon åker Rickard och jag till Stockholm!!! Vi ska vara där till torsdag och sova på vandrarhem och ha det bra! det ska bli kul!

Jag har nyss pratat en timme med Erika, min underbara vän! Hoppas att vi kan träffas snart! Saknar dig!!

Ha det bra!!! Puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

saknar ju dig med! Ha en riktigt bra semester i Sthlm:)

Anonym sa...

Mmmmmmmmmmmmm.....så gott med Kyckling a' la Vera :=)