söndag 27 juli 2008

Fiffi

så var det söndag igen...hehe. Igår solade jag med Fiffi, vårt marsvin. Vi tog ut burgallret vid vår balkong så hon fick sitta och äta gräs medan jag solade, hon i skuggan och jag i solen. Det blev ingen fest igår för Katrin hade blivit sjuk, och Rickard är dålig då jag har smittat han =(. Så vi kollade på film istället. Vi var vakna till två och hann nästan se tre filmer.

Idag ska vi ta en promenad ner till ER-sjön där jag ska sola och Rickard ska fiska. Ikväll blir det drömmarnas tid som vanligt sedan kanske det blir någon film för Rickard har semester och behöver inte gå till något arbete imorgon! skönt!

Jag undrar hur många det är som läser min blogg, kan ni inte göra ett "fotavtryck" när ni läser det här genom en kommentar? jag är lite nyfiken...hihi.

puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm... Fiffi är ju redan brun!
men gräset smakade säkert bra!

Jag gör inget fotavtryck för de är för stora, men lämnar ett tassavtryck från Frasse

Ha de' så bra!

Anonym sa...

jag läser... ;P