onsdag 9 juli 2008

första blogginlägget

Jaha...nu har jag oxå skaffat en blogg. hum...varför? Jo, jag är inne på så många av mina vänners bloggar och börjar få ett sug att jag med vill skriva om händelser om livet, mina funderingar osv. När jag var yngre skrev jag dagbok väldigt mycket och det var väldigt skönt att få skriva av sig. Nu ska jag ju inte skriva såå hemliga saker men, men. hehe.

Vad är i mina funderingar just nu? jo, att jag tvättar o att jag måste hinna duscha och plocka iordning lite här innan min älskling kommer hem då vi ska ner till Ronneby och köpa saltvattenfiskar. Men den största funderingen jag har som maler både i mitt huvud och mage är att jag har slutat på sommarjobbet.jag vill inte skriva vart jag jobbade för då får jag väl skit för det. Ni som inte vet så är det så att jag har jobbat ett år innan på det här sommarjobbet. Jag stådde ut hela sommaren men det var väldigt jobbigt. Först av allt är det väldigt, och då menar jag väldigt skabbigt där vi i personalen bor. Sedan saknade jag rickard så mkt. Men nu i år tänkte jag att det kanske hade blivit bättre där så jag sökte.och kom in. Jag packade väskan och åke dit i slutet av juni. Jag möttes av samma syn som jag hade lämnat för två år sedan.Allt var det samma, det var samma lokaler man bodde i. Jaja, tänkte jag. Jag ger det en schans. Efter några dagar kom Frida min kompis men varken hon eller jag mådde så bra av att bo i dessa förhållanden. efter en tid åkte hon hem. och då bestämde jag mig oxå. så nu sitter ja här. Men men, man gör misstag!! Jag mår mkt bättre nu!

jaja, ha det så bra allihopa!!

1 kommentar:

Charlotte och Carolina sa...

Grattis till första blogginlägget. ;)

Du får nog ändra färg på kommentera-knappen för den syns inte... Samma färg som bakgrunden...

//Charlotte