lördag 22 maj 2010

solen skiner!

åå, vad mysigt det är när solen skiner! Enya är nog förvånad när det var såå varmt ute! haha, hon är ju van med att det är snö och slask. Igår kväll åt vi tacos med Anela och Erik. Vi hade balkongdörren öppen hela kvällen och det är så härligt när man kan ha det. Idag tänkte vi dra till Öland, få se vad vi hittar på. Imorgon MÅSTE jag plugga. Men tänkt att det bara är mindre än 2 veckor kvar till min examen, hur sjukt som helst! Två veckor på dessa tre år, lustigt! Måste hinna med att bli brun också. Förra året vid den har tiden hade jag suttit åtaliga gånger på balkongen och solat. Det har jag inte kunnat göra en enda gång det här året, men idag ska jag sola iallfall!
Puss på er!

1 kommentar:

Carolina sa...

jag ahr solat en massa och visst färg i ansiktet har jag fått... men också gjort att mina fräknar framhävs mer... så jag tror jag satsar på solarium... fast å andra sidan ska jag inte ha en vit kläning så de gör inget om jag är lite blek :P

ha kul på öland och lycka till med pluggandet :D