måndag 24 maj 2010

näst sista veckan på turismprogrammet

jaha..nu har jag börjat på den näst sista veckan..känns kusligt! Men dagarna bara går. Jag ska ju plugga i sommar, så det kommer nog inte kännas så annorlunda än. Fick reda på idag att den ena kursen har några föreläsningar i Växjö i sommar, det blir något nytt för mig! Idag har jag förövrigt varit på föreläsning, sedan har jag o Sarah pluggat här. I kväll har jag o Rickard veckohandlat. Sedan var jag ute en sväng med Enya mellan regnskurarna.


Igår kände jag att nu måste jag försöka röra på mig mer...Rickard o jag var ute på Stensö igårkväll. Det var så mysigt, vi satt alla tre på en brygga o kollade ut över vattnet. När vi kom hem igen sprang jag o Enya en runda. Jag ska springa imorgon också, fast längre. Vi köpte nyttig mat idag också. Jag är på rätt spår!


Imorgon blir det heldag på bibblan. Vid 16.00 ska jag till optiken. De ska testa ett par nya linser som har kommit in i sortimentet. På kvällen ska jag göra bullar, för på fredag ska turismgänget göra en sista utflykt tillsammans. Det blir till Öland, hoppas att vädret är snälla mot oss bara!
Sov så gott alla underbara vänner!

Inga kommentarer: