tisdag 18 maj 2010

Den senaste veckan

Nu har det gått en vecka och jag har inte hunnit skriva vad som hänt. Det har resulterat i att mycket har hänt!!! Mitt förra inlägg skrev jag på Rickards födelsedag. Det var tänkt att vi skulle hämta ut bilen då men Rickards tåg blev inställt så vi hann inte hämta den innan bilaffären stängde. Tidigt på lördagsmorgonen fick vi skjus av Erik o Anela till ford. Där kunde vi äntligen hämta ut vår älskling!! Men vi hade inte tid att köra så mycket för det skulle komma gäster hela dagen. På förmiddagen kom Rickads familj och firade honom.

Rickards brorsdotter, Lovisa tyckte att akvariumet var häftigt.



Här är nästan hela gänget samlat.
På kvällen var det dags för fest! Det var väldigt kul, synd bara att tiden går så fort!

"Lina, min flaska är tom!"


Erik och Anela



Jag och Karin




Rickard fick en vattenpipa av mig, Erik och Anela. Den tydde han sig till hela kvällen typ,haha.
Sedan gick dagarna...Plugg var det som gällde. Men på onsdagen åkte vi hem till Möllekulla för att lämna Enya. för på torsdagen var det äntligen dags för vår Gotlandsresa!


Här är vi i Visby.



Första kvällen grillade vi i vår stuga och drack vin och hade det mysigt.



Så här såg vår stuga ut. Den var stor och hade både diskmaskin, micro och tv!




Här är vi längst nere i södra Gotland




Väldigt vackert landskap



Här är vi på väg till Fårö




Jag hade sett i en broschyr att det skulle finnas vita stränder. Det enda vi hittade var stenstränder, men längst upp på Fårö får vi se en lååång vit sandstrand!


Dagarna gick snabbt som det alltid brukar göra när man är på semester. Vi åkte runt hela Gotland, var i lummelundagrottan, Fårö, Visby och lite annat smått o gott. Det var en välbehövlig semester och första trippen med vår fina bil! Än så länge är vi jättenöjda med den!
Jaha, åter till verkligheten. Idag ska jag plugga. Det blir nog så hela veckan. På torsdag kommer mamma o vi ska på utställningsträning. På fredag kommer Erik o Anela hit. Det händer lite hela tiden...och snart är det dags för mig att ta examen...känns så konstigt! Vad kommer hända sen i höst?? Det kommer nog alltid att ordna sig...Ha en bra dag allesammans!! KRAM!

Inga kommentarer: