lördag 22 maj 2010

glömde...

jag glömde att jag hade fått en utmaning av Frida!

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting

Vad var det senaste du såg på tv?
Kniven mot strupen

Utan att titta, vad är klockan?
10.30

Rätt svar?
10.21

Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Melodikrysset

Vad gjorde du innan du började göra den här undersökningen?
Skrev ett blogginlägg

Vad har du på dig? (Detaljerat)
Svart klänning, svart bh, röda trosor

När skrattade du sist?
Igårkväll

Vad finns på väggarna i rummet du är nu?
Anslagstavlor och lite hyllor

Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa?
En resa till USA såklart! Sen kanske jag skulle fortsätta plugga till något utan att tänka på att det kostar. Sen skulle jag ge en hel del till mina underbara föräldrar.

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Några kanske inte vet att jag har ett födelsemärke på vänster ben?

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att man börjar lyssna på u-ländernas behov istället för att ge allt till makten i landet i fråga.

Tycker du om att dansa?
Ja, det är jättekul att dansa!

Har du några husdjur?
Ja,hehe! Enya och Fiffi ( marsvin), och i och med att jag är tillsammans med Rickard har jag ett antal fiskar och en sköldpadda med. Hundarna hemma är ju också en del av mig!

Vilket jeansmärke använder du?
Det har jag inte tänkt på så mkt. Jag har köpt från Veromoda och Cubus den senaste tiden.

Vad skulle dina barn heta pojke resp. flicka?
Vilda och Lukas kanske?

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Välkommen in i paradiset!

Vilken var din första konsert?
Jag tror det var den där The Ark, Magnus Uggla och Håkan Hellström hade en konsert tillsammans i Växjö.

Fyra favoritsaker, utan rangordning?
Familjen macahanboxarna, datorn, sängen och Rickards bil.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De har sagt att jag skulle få hetat Frida, men de hade en hund som hette Frida, så jag fick heta Lina istället!

Gillar du din boendesitutation?
Ja just nu gör jag det, men jag vill inte bo här hela livet!

Har du bra hörsel?
Ne, inte på ena örat, på det hör jag jag lite dåligt.

Idrottar du?
Nepp

Smeknamn?
Linis, Pilen, fisen

Vilken låt lyssnar du på nu?
Guldet blev till sand med Tommy körberg tror jag (lyssnar fortfarande på melodikrysset)

Vad ska du göra nu?
Jag ska försöka få tag på Nina!


Skickar nu över bollen till följande: Ronja och Charlotte

Inga kommentarer: