tisdag 20 april 2010

utmaning

Jag fick en utmaning av Frida, kul! Det handlar om bloggar den här gången.

Bloggar som jag läser först: Den som jag ser har uppdaterat =)

Bloggar som jag hört talas mycket om men aldrig läst: Hum...nån kändisblogg, typ nån idolblogg som brukar finnas för de som medverkar i idol?

Kändis bloggar jag följer: Ibland brukar jag läsa katrin zytomierskas blogg

Mest kända bloggare jag har sett IRL: Hum...kommer inte på nån...

Första bloggen jag började följa: Oj...vet inte, alla bloggar ploppade upp samtidigt kändes det som!

Bloggare jag beundrar och varför: Jag beundrar Ymer, Gusten och Co:s blogg som handlar om en västgötaspetsägares vardag med hundarna och hur hon tränar dem! Hon skriver på ett sånt roligt sätt och sätter ut så fina och roliga bilder på sina vovvar, plus film som hon gjort då och då!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Det är skönt att kunna skriva av sig och veta att det är många runt omkring som läser det jag gör i min vardag! Det är inspirerande!

Då hatar jag att blogga: Hata är ett starkt ord! jag kanske inte tycker om när jag känner att jag vill skriva av mig, fast jag vet att det inte är lämpligt att skriva det i bloggen.


Då älskar jag att blogga: När det hänt något kul och när jag får dela mig med mig av bilder av det som händer runt omkring mig.

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet: Ingen rättvis fråga. jag är tacksam för alla kommentarer från alla! jag blir alltid lika glad!

Nu utmanar jag: Martina, Charlotte och Ronja!

Idag hittade jag en ny blogg som jag kommer följa! Det är en tjej från Växjö som skriver om countrymusik! A ´happy girl blev jag när jag ser att fler personer i min ålder är lika tokiga i country som jag! Gå gärna in och titta: http://kerstinscountry.blogspot.com/

Imrogon blir det plugg för hela slanten, go girl!!!

Inga kommentarer: