torsdag 15 april 2010

kryssningen

Nu är jag hemma igen...men har blivit förskyld som sjutton! Som jag alltid blir när jag är med Sofia i Stockholm,hehe..ne men jag blev det förra året med när jag hade varit hos henne. Jag har haft en vädlig rolig och intensiv helg! jag kom upp på fredagskvällen o vi sov över hos Sofias pappa. På lördagen träffade vi möhippegänget och begav oss till klättringen.



Här har jag fått på min sele och är beredd att börja klättra!

Lite upp kom jag iallafall


Men sofia var värst av alla,hehe.


Sedan var det dags att bli sminkade på Body shop. Här är resultatet.




Alla andra tjejerna blev sminkade i mörka ögonskuggor, men jag fick vara rosa runt ögonen!


När jag bokade kryssningen hade jag beställt det billigaste hyttaltenativet. När vi kom in i vår hytt blev vi mycket förvånade då vi hade fått en fönsterhytt! Så vi kunde sitta o kolla på vågorna,hihi. Vi åt buffé och satt kvar tills de stängde där. Allt var såå gott och mysigt! Dessutom fick man dricka hur myckt man ville! Efter det begav vi oss till hytten för att göra oss festfina.




Här är jag festklädd o redo att inta dansgolvet!!



<3



Vi dansade och drack och dansade lite till! Vi höll på till 3 på natten. Sedan var iallfall jag slutkörd! Vi somnade och sov gott. Dagen efter åt vi, köpte grejor på taxfree och kollade runt lite. Här är scenen som bland annat Magnus Carlsson sjöng på!





Vi kom till Sverige vid sex på kvällen typ. Vi tog då tunnelbanan hem till Sofias pappa. Dagen efter åkte jag typ buss hela dagen hem och mådde inget vidare i halsen. Så jag har varit hemma några dagar den här veckan. Jag missar så fruktansvärt mycket. Jag gick igår på föreläsningen men det var jobbigt. Fick snyta mig hela tiden o jag hade ont i huvudet. Idag vaknade jag av att jag knappt hade någon röst! Får se hur mycket jag kan prata idag, men till skolan måste jag.
Förhoppningsvis ska Rickard jag och Enya hem till Möllekulla imån. Sedan ska Rickard och jag på Smålands countryklubbs årsfest! Hoppas verkligen jag blir bättre till imorgon!
puss puss


Inga kommentarer: