onsdag 28 april 2010

sista rycket

åhh...plugg är det som gäller, men jag har stängt av nu känns det som. Brukar nästan alltid göra det precis innan en tenta. Igår gick det så bra, först föreläsning, sedan började jag göra en rapport med min grupp, sedan drog jag till bibblan med Sarah och där pluggade jag flera timmar. Vad duktig man känner sig efteråt! Men idag har det gått åt andra hållet. Det gick bra på förmiddagen , men hela eftermiddagen har jag haft ursäkter för mig själv så fort jag har närmat mig böckerna. Förstår inte detta. Det enda sättet kanske är att bosätta sig på bibblan innan en tenta? För där är det nästan KUL att plugga,haha. Här hemma finns det så mycket annat att göra. Får också lite panik av hur mycket det är man ska kunna och om jag får en panikkänsla får jag inte in nått i skallen. Vet inte om jag skriver för att uräkta mig själv...kanske är jag bara lite trött på ämnet. Att vara i skolan varje dag och hålla på med samma sak är väldigt ovanligt för mig. Kursen har varit väldig intensiv..har inte riktig hängt med i svängarna. jajja...det går som det går. Tänkte göra några gamla tentor innan jag lägger ner, för jag är faktiskt inte mer än människa!!!

1 kommentar:

Vera sa...

Lycka till i morgon Lina!
Vi tänker på dig!
KRAM