måndag 26 april 2010

mina föräldrar ÄGER!

Helgen gick i ett svep som den brukar göra, det har varit fullt upp den här helgen med, men det är bara roligt!! I fredags skulle Rickard, jag o Enya äta middag hos Anela och Erik. De har samma intresse som Rickard då det gäller saltvattenfiskar. Det var svårt att hitta till dem men till slut hittade vi varann,hehe. Maten var jättegod och vi bestämde att vi ska åka till Ullared och Göteborg i sommar, ska bli såå kul!


I lördags försökte jag plugga..det gick sådär. La allt åt sidan efter ett tag och solade lite och umgick med Enya, det är mycket roligare det! På kvällen hade Nina och jag en tjejkväll, det var mysigt! Vi drack vin och åt tacos. Sen åt vi Ben and Jerrys som jag aldrig har ätit förut, kändes riktigt lyxigt!! Vi snackade hela kvällen och lyssnade på bra musik, en riktigt bra myskväll alltså!


Igår tog jag böckerna och cyklade till en tjej i min klass. Vi pluggade järnet i flera timmar! Fick veta att mina busiga föräldrar helt plötsligt hade bestämt sig för att ta en tripp till Kalmar. Så när jag hade varit dukig och pluggat några timmar fick jag cykla hem och fika med dem. Sedan åkte vi alla och handlade på city gross.


Måste bara säga att mina föräldrar betyder så mycket för mig!

De stöttar och lyssnar och är roliga och positiva!!!!



Idag är det plugg som gäller ,tenta på torsdag...

Inga kommentarer: