söndag 18 april 2010

host, host, host

Helgen har gått fort, i en rasande takt! Jag har haft kul och fått hållt på med den hobby jag gillar starkt, nämlingen countrymusik och stämningen runt om! Smålands countryklubb hade först årsmöte, sedan var det dags för fest. Det var mycket folk, runt 160 personer! Vi dansade till två band, ett som körde mer country och ett som körde mer rocka billy. Rickard och jag dansade mellan att jag hostade typ,haha. Vi var inte bäst på att dansa, utan sämst typ! haha. vissa var såå himla duktiga. När man ser dom, blir man så sugen att börja på buggkurs!!
Vi kom hem till Möllekulla vid ett-tiden på natten. Idag har vi åkt hem till kalmar sedan har vi varit på ett-årskalas hos Lovisa!! Tiden går så snabbt! Enya och Lovisa trivdes ihop och i slutet kom det en till vovve som var jättekul tyckte Enya! Nu är hon alldeles slut efter en intersiv helg.
Den här veckan ska jag verkligen plugga järnet!!! Kämpa ska jag göra som tusan! Heja mig själv!
GOD NATT!

1 kommentar:

carolina sa...

heja lina! du fixar det :D
kul att festen var kul :)