måndag 19 april 2010

hostattack


uscha..idag på föreläsningen fick jag en hostattack, då vi är över 100 i klassen och jättetrångt mellan platserna plus att jag satt i mitten av massan kunde jag inte annat än att försöka kväva hostan. Läraren fick sluta prata medan jag hostade, tårarna började typ rinna av hostan och alla började kolla åt mitt håll..fy fan...haha. Jag började dricka vatten för att försöka kväva hostan..men fick nästan kräkkänslor då...hahaha. Till slut lugnade hostan ner sig och jag tryckte snabbt i mig en halstablett. Annars var föreläsningen väldigt intensiv. Mycket att räkna den här gången. Idag är en stor dag för det var premiär för lilla Enya att vara ensam medan jag var på föreläsning. Allt verkade gått bra och när jag kom hem gick vi ut och gick en lång runda. Jag hade tänkt börja med uppgiften tills imån ganska snabbt när jag kom hem, men som vanligt har jag inte börjat än. Väntar på att Rickard ska komma hem!

Här är en bild på när Rickard och jag firade ett år på gran Canaria!


1 kommentar:

Carolina sa...

usch vad jobbigt... hoppas hostan snart är borta! företen tack för du uppdaterar ofta nu :P så jag har något att läsa och får veta vad du hittar på!