torsdag 8 april 2010

Påsken

Efter tjat från Carolina sitter jag här igen, haha, Så är det ibland. Jag har börjat på en ny kurs..affärsredovisning och det tar tid ska ni veta! Har redan haft en dugga o lämnat in massa uppgifter. Förra veckan var Frida här och passade Enya, det ska hon ha ett stort tack för! Vi var på ÖB på Öland en sväng också och köpte ett nytt balkongbord!
Påsken spenderades hemma med hundar och lurviga valpar. Det var skönt att var hemma o det var såå fint väder! Valparna fick vara ute en gång per dag i en hundhage och de hade så roligt! Vi kom fram till under helgen att Enya var tvungen att stanna kvar hos mamma o pappa den här veckan för jag har haft skola varje dag och imån ska jag till Stockholm. Det har varit väldigt tomt här och jag saknar min lilla bäbis...*ler*
Sofia och jag ska sova hos hennes pappa i Stockholm och på lördagen ska jag på möhippa med Sofia, hon som gifter sig har jag ingen aning om vem det är, men Sofia o de andra av hennes kompisar tyckte jag skulle va med iallfall. På kvällen bär det ut till sjöss!!!
Så skepp o hoj mina vänner!
Hörs nästa vecka!

1 kommentar:

carolina sa...

tack lina :D nu blev jag glad :D hela dagen är räddad :D haha
men hoppas du nu får kul i stockholm och möhippor är super roliga :D