måndag 24 augusti 2009

roadtrip!!!!

Mycket har hänt, ett litet nytt steg i livet har utvecklats. Min älskling har fått körkort! och min älskade pappa o mamma har gett mig en bil! En ford som har gått många mil, men det duger för oss! Jag är bara sååå glad att vi har bil! Allt blir så mycket lättare nu! vi kan till exempel storhandla nu! Och åka o hälsa på nån hur vi vill utan att kolla buss o tåg tider!

Imorgon ska vi ut o resa, på bilsemester med vår bil! Vi ska till Habo, Karlstad, Göteborg o Ullared. Sedan åker vi hem för dop av lilla Lovisa, sedan bär det av ner mot Skåne en natt till. Så den närmaste veckan blir det mycket åkande. Sånt som jag gillar!! Vårt första stopp imån blir hos Erika i Nässjö! Jag är så glad!!!

I helgen var vi hemma o hälsade på. Vi var i Vimmerby en sväng, sedan har vi varit på bio, "sommaren med Göran". Den var inte så bra som jag trodde, men det är alltid trevligt att gå på bio!

Ne nu blir det packande! Tack mamma o pappa för bilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: