lördag 15 augusti 2009

Karlskrona ikväll!

Ikväll bär det av mot Karlskrona! Jag har aldrig varit på Sailet som de kallar det för men det blir nog skoj. Innan vi åker måste jag göra en del. Till exempel cykla till systemet, för det gjorde jag inte igår. Jag fick ett ryck igår. Jag började sminka mig som om jag skulle på fest. Jag prövade en mörk ögonskugga, och en lite ljusare över. Sedan tog jag fram en vårjacka som jag trodde var liten. Lite liten var den men inte så farligt. Sen tog Rickard lite kort på mig,hihi. Jag vill testa lite nya stilar, men Rickard tyckte att jag var för mörk vid ögonen. Så ikväll blir det en ljusare ögonskugga.
Jag är så trött på mitt hår. Både på frisyren och hårfärgen...Jag ska nog gör något drastiskt när jag får mina julipengar, eller vad tycker ni? Ha en bra lördagskväll allihopa! Puss o kram

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej igen!
Så typiskt att det inte gick idag heller. Jag valde bort Norrköping då det var en irländsk domare och sist jag ställde för en sån fick Sin en 0 (eftersom han var alldeles för stor och rasotypisk hahaha) så aldrig mer.
Hoppas på bättre lycka nästa gång. Nu dröjer det till Växjö för vår del med off.
Ha så kul i Karlskrona.
Kram, Jenny, Sin och Xan

Ekströms - Den goda kraften sa...

Vilka fina bilder gumman! =)