onsdag 10 december 2008

sista vattenjympan..

..var jag på förut ikväll, vad jobbigt det var! Värsta gången alltså! Men det beror nog på att jag inte har tränat på ett tag. Jag solade solarium innan oxå, det var riktigt skönt! Och lite brun blev jag allt, hade tofsen på handen för att kolla o det blev ett litet sträck.
Idag har jag varit på föreläsning och sedan höll vi på med arbetet. Jag har kommit igång nu med min del känns det som. Imorgon ska jag vara hemma och skriva ihop något vettigt. Efter 15.00 gick Ida, Sarah och jag ner till stan. Jag prövade festlinnen och jag kanske har bestämt ett jag kanske ska köpa. Jag får köpa det på fredag då Sarah och jag ska på julklappsjakt,haha.
Tidningen Hundsport anlände till Möllekullas brevlåda idag , och jag och Bessy är med på en bild ifrån Växjö hundutställning, när vi blev trea blågula hund!! Kul att vara med i den då det är en stor tidning som ges ut till massa hundmänniskor i Sverige.
I natt sov jag nio timmar, det var såå skönt! Är sugen på att gå och lägga mig nu. Klockan är ändå 22.20...sov så gott alla underbara människor som lyser upp min vardag!

Inga kommentarer: