måndag 15 december 2008

helgen...

...har gått snabbt. Redan tredje advent igår! På torsdag ska jag heeem! Ska bli skönt att få vara hemma en stund och umgås med familjen och TINA!

Ja, helgen ja..I fredags redan var jag på julfika hos Evelina, det var trevligt med julklappsutdelning och mycket godsaker som vi smaskade på!





Sedan kom Sofia! Vi åkte hem till Emmaboda, sen åt vi pizza och tog det lugnt. I lördags var jag på shopping här i e-boda, köpte en jättefin klänning på family house, det ser nästan ut som en balklänning. Det öär tänkt att jag ska ha den på nyår, längtar! På kvällen var det fest, men det tog lång tid innan folket kom, men jag och Sofia satt och pratade och drack ,det var väldigt trevligt! Framåt 11 var det dags att gå till Amigo, där var det inte alls mycket folk och de spelade hårdrock, inte min stil precis, och de spelade såå högt! Vi dansade en stund iallfall, sedan traskade vi hemåt.



Igår var det en seeeg dag. Sofia åkte *suck* och Rickard och jag kollade på det inspelade avsnittet av familjen Macahan. Idag har jag oxå varit trött. Jag har inte haft någon inspiration till arbetet, men vi arbetade från 8-15 idag med arbetet. Imorgon ska vi på studiebesök, sedan blir det att arbeta med arbetet igen. ka bli skönt när den här terminen är över, jag har lärt mig mycket men det har varit jobbigt.
hej svejs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag ser ju helt däckad ut på andra bilden! Vad hade du i glöggen egentligen Lina?? :P

http://annakatana.devotese sa...

Fin bild på dig och Sofia (:

Anonym sa...

Välkommen hem till det "nya" hemmet till jul!
Tänk vad allt kan ändra sig. Hoppas att det går bra både med er och vår nya tillvaro.
Kram mamma

Linas blogg sa...

till Charlotte: haha, då tål du väldigt lite i så fall,haha.

till Anna: Tack!

till mamma: Tack mamma! Jo, jag hoppas att det går bra för er också!