tisdag 9 december 2008

Nu har vi sålt lägenheten!

Ja! För cirka en timma sen sålde vi vår lägenhet här i Emmaboda! Vad skönt det känns! Nu är det bara några veckor kvar som vi ska bo här, vi får nog börja fundera på att börja packa. Vi har sagt att vi ska göra det efter helgen för i helgen blir det party!! Min fina vän Sofia kommer ner från Eskilstuna på fredag! Ska bli så roligt att se henne! Men först på fredag ska jag på julfika hos Evelina, vi ska byta julklappar och ha knytkalas. På lördag ska vi har fest här i Emmaboda, för att det är amigo sen. Ska bli skönt att dansa loss lite, Sofia är oxå bra på det så vi ska dansa tills vi stupar!

Sigge, Rickards brors katt är här, och Fiffi är här ändå. Men de går bra, han är lite crazy men go när man ska upp på morgonen,haha. Jag var och lämnade mina älskade stövlar till skomakaren förut. Han ska klacka om dom, jag går för mycket,hihi. Ne de gör jag inte alls, för det ända jag gör är att cykla till tåget på morgonen, vara i skolan hela dagen, gå biten ner till stationen igen och åka tåg tillbaka till Emmaboda och sedan cykla hem. När jag har varit hemma nu på sistone har jag varit så trött...och så måste man plugga lite oxå för det är mycket texter till tentan. Men jag ska inte klaga, jag tror att jag kommer få det mycket bättre när vi flyttar. Då kommer jag hem nästan på en gång och kan vila upp mig lite innan jag börjar plugga och röra på mig, för röra på mig ska jag göra! Fast jag har inte bestämt vad jag ska göra än för aktiviteter! Det finns ju så mycket att välja på och jag vill göra mycket!

Nu ska jag snart äta! Puss och hej!

Inga kommentarer: