onsdag 17 december 2008

dagen slutade bra

Hela veckan har vi hållit på med den eviga rapporten...Det kändes bra idag innan handledarmötet, men efter kändes det som om vi var tillbaka igen flera steg med rapporten...Det var massa vi behövde fixa och ta bort och utveckla...jag blev så trött, nästan gråtfärdig. Jag orkade inte bry mig om vad som behövde göras och hur vi skulle göra, jag ville bara heeem. Och jag åkte hem efter att vi hade bestämt att vi skulle ta ett nytt tag imorgon.

När jag kom hem var jag nere...då ringde Sarah och sa att man kunde se sitt tentaresultat efter förra tentan på resultatwebben, jag loggade in och, JAG KLARADE DEN!!! Så skönt, jag behöver inte plugga till nån omtenta. Sedan ringde jag hem och där sa de att de hade sålt en gammal skogsmaskin, så de var också glada!!!

Nu sitter jag här och är lite lättare i hjärtat. För det är ju bara en ynkel rapport, det är inte hela världen, och tillsammans ska vi göra den perfekt!

Nu ska jag packa min väska för imorgon bär det av hem till Möllekulla, jag vill krama om min Tina och bara skita i allt som har med skola att göra. Jag behöver det, så jag kan komma igen och vara pigg för nya föreläsningar!!! För jag vill inte sluta, jag vill bara ta en paus en vecka för att kunna slappna av.

Kram Lina

2 kommentarer:

Erika Hopstadius sa...

Grattis vännen! skönt att det kom något gott ur denna dagen:) kramar

Anonym sa...

Det kommer gå så bra med er rapport, fast det känns som om det suger ibland... Va skönt att du klara tentan! Grattis (igen)!! :D